فرزند انقلابی

«امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است،شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.»
امام خامنه ایی(مد ظله )

شمس الشموس ایران..

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

آقاجان میلادتان مبارک ....

عاشقتونم آقا ...خیلی دوستون دارم......میلادتون مبارک


افسران - دلم دخیل گنبدت

  • فرزند انقلاب

نظرات  (۲)

سلام
هم تشکیلاتی عرض ادب
تبریک عرض می کنم
چقدر دیر بروز می کنید
چرا نظراتو جواب نمی دین؟؟؟
ای بابا
حکایتی شده!!!!
ای خدا
راستی منو پیوند کنید
پاسخ:
سلام کدوم نظر؟
سلام
خوبی این ک یکیو توی فضا مجازی بشناسی اینه ک پستاشو با صوت خودش می خونی - خیلی حال میده جددددن

رفیقی مبارک حضورت در بلاگ
 و ب صورت ویژه مبارکه میلاد سلطان سریر ارتضا آقا علی بن موسی الرضا

انقد دلم تنگه حرم شده همسفری ..


پاسخ:
آخ دلم یه ذره شده برا حرم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی