فرزند انقلابی

«امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است،شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.»
امام خامنه ایی(مد ظله )

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان پس از سلامتی کامل مقام معظم رهبری؛ نامه ای خطاب به ایشان نوشت.

 

متن نامه به شرح ذیل است:

 

آقای خامنه ای ، سلام


آقا جان، آن روز که رویاهایمان به حقیقت پیوست و برای دیدن گل رویتان به حسینیه امام خمینی (ره) پاگذاشتیم، فرزندانتان را دیدیم که جانشان بسته به جانتان بود، فرزندانی که از هوای آلوده دنیای امروز به جایی پناه آورده بودند که کسی در آن نفس میکشید که نفس هایش پادزهری برای سم های پراکنده شده در شهرمان بود.

آن روز دیدیم که افسران جوان جنگ امروز و فرزندان شما چگونه از نفس شما و کلام شما، نفس و مدد می گیرند و آن زمان بود که فهمیدیم «جان ایران» یعنی چه؟


آقا جان خبر بیماری تان نفس هایمان را در سینه حبس کرد و دیدیم که چگونه فرزندانتان نیز ناخوش احوال شدند.

احوالشان و دعاهایشان، اشکهایشان و نذرهایشان بهتر گویای احوالشان بود و مادرتان حضرت زهرا(س) تنها ملجأیی بود برای روزهای تلخ مریضیشان. ما سلامتی تان را از مادرتان خواستیم.
و امروز که به لطف خداوند حالتان خوب است ما خدا را هزار مرتبه شاکریم و بیشتر از همیشه مدیون مادریم. مادری که چشم از فرزندش برنمی دارد...


25 شهریور 1393


افسران - با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم


  • فرزند انقلاب

گرچه بعضی ها معتقدند که بازیگر ارزشی و غیر ارزشی وجود ندارد،اما هستند هنوز کسانی که ثابت نمایند فرق است بین هنرمند ارزشی و غیر ارزشی

الهام چرخنده از جمله بازیگران "ارزشی" می باشد که با اقدامات اخیر خود به دنیای هنر و هنرمند نشان داد که می شود ارزش ها را حفظ نمود و هنرمند بود؛
الهام چرخنده  نه تنها به قشر هنرمند بلکه به تمام آنهایی که تفاوتی میان ارزش و غیر ارزش قائل نیستند ثابت نمودند می توان چادر حضرت زهرا(س) را به عنوان حجاب برتر انتخاب نمود تا نه تنها ارزش خود را بالا برد بلکه الگویی برای تمام  جامعه شد.
خوشحالم که با وجود تمامی توهین ها و تمسخرهایی که علیه او  بود، محکم و استوار راه نورانی ای را که انتخاب نموده است را ادامه می دهد...

و خوشحال ترم از اینکه این بانو  بالاخره به آرزوی خود رسید و توفیق دیدار روی ماه را پیدا کرد.

بالاخره به دیدار حضرت ماه رفتم/ماجرای تقدیم انگشتر چرخنده به رهبر انقلاب

  • فرزند انقلاب

امام باقر (علیه السلام) می فرمایند:‏ کَانَ عَلِیُّ بْنُ الْحُسَیْنِ ع إِذَا هَمَّ بِحَجٍّ أَوْ عُمْرَةٍ أَوْ عِتْقٍ أَوْ شِرَاءٍ أَوْ بَیْعٍ تَطَهَّرَ وَ صَلَّى رَکْعَتَیِ الِاسْتِخَارَةِ وَ قَرَأَ فِیهِمَا سُورَةَ الرَّحْمَنِ وَ سُورَةَ الْحَشْرِ فَإِذَا فَرَغَ مِنَ الرَّکْعَتَیْنِ اسْتَخَارَ اللَّهَ مِائَتَیْ مَرَّةٍ ثُمَّ قَرَأَ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ وَ الْمُعَوِّذَتَیْنِ ثُمَّ قَالَ اللَّهُمَّ إِنِّی هَمَمْتُ‏ بِأَمْرٍ قَدْ عَلِمْتَهُ فَإِنْ کُنْتَ تَعْلَمُ أَنَّهُ خَیْرٌ لِی فِی دِینِی وَ دُنْیَایَ وَ آخِرَتِی فَاقْدِرْهُ لِی وَ إِنْ کُنْتَ تَعْلَمُ أَنَّهُ شَرٌّ لِی فِی دِینِی وَ دُنْیَایَ وَ آخِرَتِی فَاصْرِفْهُ عَنِّی رَبِّ هَبْ لِی رُشْدِی وَ إِنْ کَرِهْتُ ذَلِکَ أَوْ أَحَبَّتْ نَفْسِی بِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏ مَا شَاءَ اللَّهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ حَسْبِیَ‏ اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ‏ ثُمَّ یَمْضِی وَ یَعْزِم‏(مکارم الأخلاق ؛ ؛ ص256)
ترجمه: پدرم امام سجاد (علیه السلام) هر گاه قصد می کرد به حج یا عمره برود یا خرید و فروشی را انجام دهد، وضو می گرفت و دو رکعت نماز استخاره می خواند که در آن بعد از حمد، سوره الرحمن و حشر را تلاوت می نمود. وقتی از نماز فارغ می شد، صد بار می گفت: اَستَخیرُ الله ( از خدا طلب خیر می کنم ) و سپس قل هو الله و احد و قل اعوذ برب الفلق و قل اعوذ برب الناس را تلاوت می کرد و سپس عرضه می داشت: خدایا، من قصد کاری را دارم که تو نسبت به آن آگاهی. پس اگر می دانی که انجام آن به خیرِ دین و دنیا و آخرت من است، پس انجام شدن آن را مقدّر فرما و اگر می دانی که انجام آن، به ضرر دین و دنیا و آخرت من است، مرا از آن منصرف فرما. خدایا، صلاحم را به من الهام کن؛ چه از آن ناراضی باشم یا مورد پسندم باشد؛ به حق بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ،‏ مَا شَاءَ اللَّهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ، حَسْبِیَ‏ اللَّهُ وَ نِعْمَ الوکیل. پس گفتن این اذکار، به دنبال انجام کار مورد نظر می رفت.
با توجه به این روایت، وقتی انسان می خواهد به خواستگاریِ دختری برود، این دو رکعت نماز و دعای بعد از آن را می خواند و به خدا عرضه می دارد: خدایا، اگر ازدواج با این دختر به صلاح و خیر دین و دنیا و آخرتم است، پاسخ مثبت بدهند و گرنه او را برایم مقدّر مفرما.
در این صورت، چه پاسخ خانواده¬ی دختر مثبت باشد و چه منفی، مایه¬ی خوشحالی است. زیرا اگر پاسخشان منفی هم باشد، می فهمد که خیر او در خیر گفتنِ آنها بوده است! و خدا را شکر می کند.
دختر هم می تواند به خدا بگوید: خدایا، اگر این پسر به درد من نمی خورد، کاری کن که مرا نپسندند..

 

  • فرزند انقلاب

آقاجان میلادتان مبارک ....

عاشقتونم آقا ...خیلی دوستون دارم......میلادتون مبارک


افسران - دلم دخیل گنبدت

  • فرزند انقلاب